Monday 31 October 2011

baju kegemaran time kampus :)

masa kampus hour dullu , ada 1 baju nie ntaa napa aku suka sgt pakai . mgkin sbb wana purple kut . hmm tapi x la juga sbb aku dah mmg ada byk wana purple . mungkin cantik bagi ku , sbb nie mumy yg jahitkan khas untuk nursyahirahsulaiman nie . hha seriusly aku suka banget pakai baju nie sampai lec pun prasaan baju nie aku pakai tiaptiap minggu . x miss .


` nie la baju yg aku maksud kan tuh . kalau korg rasa x cantik x paya tengok . buad semak blog aku jeee . bagi aku ia special sbb mcmmcm aku hadapi dgn c purple nie . aku gembira dgn dia . sedih dgn dia .



siap buat reflection lagik . aww !
time buka puasa at rumah dr.zamali pun aku pakai baju nie jugak .



dan final exam pun aku pakai jugak . betapa setia nya dgn c purple nie . aku nak bawak dia turut serta dgn aku time final . biar dia jadi saksi yg aku dah buad the best .



g kelas aku pakai , klas mlm aku pakai , event aku pakai . pokoknya aku syg dia mcm aku syg smua yg terpenting dlm hdop aku :)



last kelas sbelum final exam :)


` setiap benda ada cerita tersendiri . so hargai selagi ia boleh d hargai . :)


No comments:

Post a Comment