Wednesday 9 November 2011

sakit hati .

dgrdgr mcm ada yg x puas hati dgn saya . ada yg benci saya dan ada yg burukburukkan saya . x kisah sebenarnya sbb yg mengata tuh ada pandang diri di cermin dullu ka ? cantik sangat ka diorang ? perfect sangat ka diorang ? hebad sangat ka diorang sampai mau judge diri orang . adoii buruknya perangai kalau di tanam dalam diri . sedarsedar la weii kita nie ciptaan ALLAH jugak , samasama juga kita bnafas di bumi nie . kalau rasa x puas hati cakap straight depa saya . buat apa mau selindung right ? saya mengaku saya x selawa secantik kamu tapi at least saya x bawak mulut sana sini cerita keburukan or aib seseorang . adede merosot ! . diri aku , suka hati aku la nak buad apa , mau judge diri aku kenapa ? napa x judge jee familifamili korang sendiri ? ya kamu la cantik kamu la hensem . x suka la orang mcm nie , my daddy said . if ada seeorang yg x suka and hate u so much means ada sesuatu yg dia cemburu yg dia sendiri x ada or x dapat capai . just sabar sbb sabar itu akan di menangkan dgn sesuatu yg indah :) yeay saya trust statement itu . seseorang yg pernah dia tinggalkan , dia pasti akan mencarinya kembali . hanya perlu tunggu masa :)


nie saya . saya kan x lawa mcm korang , korang tuh GOJERS , la katakan . :)
kalau x suka boleh blah sbb saya pun x perlu orang mcm awak :)






bahagia dgn HISHAM :)



No comments:

Post a Comment