Wednesday 9 November 2011

bersedih .

mmg benar kata pepatah . kawan ketawa ramai . kawan menangis sendiri . setuju sangat dgn pepatah nie . x tau laa . selalu berfikir apa yg saya buat sampai orang lain x puaspuas mengata , mengutuk saya . i know im not perfect but at least can respect me bha kan . bila saya sedih no one beside me for accompany me . im really really alone right now , but mujur ada sham . dia yg selalu push saya dgn katakata semangat . tp sjujurnya saya x boleh lupakan semua tuh , perit oke . payah . x tau la napa saya boleh luah mcm tu jek dgn sham . kekadang biol jugak aku nie but its oke kata dia :) . :( , saya just mau mcm orang lain yg ada kehidupan yg oke . just itu . sampai ternangisnangis fikir napa diorang buad mcm tuh dgn saya . :(







No comments:

Post a Comment